Public Diplomacy

State cleans up

Briefly, from the New York Times:

State Department investigators have concluded that Kenneth Y. Tomlinson, the head of the federal agency that oversees most government broadcasts to foreign countries, improperly hired a friend on the public payroll for nearly $250,000 over two and a half years, according to a summary of their report made public this afternoon by Democratic Congressional staff members.